viernes, 13 de febrero de 2009

...


woooohh!! quin exit no??? doncs no en tinc gaires mes de fotos meves!! la veritat es que he fet mes fotos als altres que a mi. va mes!!! pero no gaire reee...


aquest va ser el primer BINDI que em vaig posar!!! i que en poc temps vaig perdre!! ajajaj


conjunto primavera verano, color verde rana!! jajaja! con complemento de seda, que no abriga una merda!! a mes va ploure i ... vaig acabar posant-me el meu superanorac per sobre!!!



i aqui l'anorac!!!! jajajaj bueno... podeu veure els pantalons... no en tinc cap que se'm vegi tota!!

(la noia de vermell del mig es la nuvia, la de l'esquerra es una tailandesa que esta estudiant a Australia i te familia a la India, i les tres del mig, amigues de la nuvia).






i aqui... un dels primers dies que posava els peus a la India... fent el burro amb mocadors... jajajajajaj

...de totes maneres tots aquests bestits son meus i vindran cap a aqui, aixi que, si per carnaval algu li fan falta disfresses... son 500 Rupies /hora! ;P

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Heyyy Ximaaahhhhhhh !! Nice pics again !! It seems that you adapt easy to India :-P. Enjoy your last two FULL weeks, i wish you a lot of warmth !!! Really LOVE that first pic by the way.
Kisss

Robert

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

jajaja! Ke guapa! Un dia podem sortir de festa amb akests vestits1 causarem furooooorrr! Yihaaaaa!

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

Ke fort! L'orella em pita-pita-del! M'ha encantat parlar amb tu! Ha estat una sorpresa i una alegria que en treiessis de la rutina!

Com t'he dit que et faria riure aquí va un acudit super dolent que he trobat per intrané i l'he modificat una mica!

"En un fort dos soldats anglesos estan esperando als indis des da una petita colònia. El de sota li diu al de dalt:
- Soldat, venen els indis?
- Si, però els veig petits.- diu l'altre soldat.
Després de mitja hora:
- Soldat, venen els indis?
- Si, però els veig mitjans.
Després de tres hores:
- Soldat, venen els indis?
- Si, i es troben a la porta.
- Doncs, ¡Mati'ls!
- No puc.
- Per què?
- Perquè els conec des de que eren petits."



"P.D. Freaky": Existeix la paraula "samalaha" pronunciada amb una H aspirada?

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

Ah m'he deixat això: "jajajajaja" (anava després de l'acudit) xD

Anónimo dijo...

...vaia prei!

Xima dijo...

samalahhhhhaaa ha ha ha!!

oleeeeeeee k way!!! i despres venia lo de les dents com el toldo de ca l'olmo!!! un altre de bo!!!

aquest te l'haure de tornar a explicar en persona!



EH! I MOLTS PETONS A TOOOOOTS!!!

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

jajajajaja! "Toldo Theeth Persons Attack"! Mooooollllltttttssss petttooonnnnsssss!

Anónimo dijo...

Mi ninaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ya voy contando los dias pa q llegues ostia, se t extrana mucho...!!
me alegra q estes bien y q haya sido una linda experiencia pero... HORA DE TORNAR!!!!!!!!!!! mueve el culito pa girona q aqui todos ya necesitamos de tu compañia...
muaxxxxxxxx se t quiere molttttttttttttttttttt...