lunes, 2 de febrero de 2009

A LA PREGUNTA: T'AGRADA LA INDIA?

Aquesta es una pregunta que m'han fet molt sovint durant el poc temps que porto aqui. La veritat es que em resulta complicat respondre-la, ja que de moment, nomes he vist una part molt petita del Punjab que es SIRHIND, diuen que es una ciutat xo realment sembla un poble remontat a l'epoca de la iaia!!!

Nomes podem disfrutar d'unes 8 hores de la llum del sol, i no en tot el dia es intensa.
L'electricitat es alterna, va i be quan a un senyor li rota, normalment a partir de les 11:00 del mati sol venir la llum. Alguna nit hem sopat amb la llum de les espelmes.
A ells no els hi importa no poder fer algo xk no hi ha llum...tooooot es faraaaa!!! aki son molt tranquils, l'estres no existeix i si et diuen que d'aqui 5 minuts es fara algo, conteu que sera una hora i mitja!!!
(sap greu xo no hi ha accents ni "c" trencada al teclat :P)


Aixi es renta la roba ( tot i que aquesta casa tenen una rentadora) jejee.
Parlem de dutxes? bueno millor de galledes, jejeje, s'escalfa aigua calenta al foc fet amb llenya, a una galleda hi poses aigua calenta i a l'altra freda i tu mateix...
No hi ha plat de dutxa, tot va a terra del WC i sempre sol estar moll, aixi que quan has d'anar a fer algunes necessitas, bueno... jo m'arramango els pantalons ben enlaire!!! i vinga!! ah per cert! no hi ha gens de paper per aixugar-te el CU... s'han d'administrar molt be els kleenex!!!

per cert se m'estan acabant!!! ;P


i... aixo es el que fem durant el dia... si no hi ha preparatius de casaments ni coses d'questes!!! que deu nido!! (buen d'aixo ja us en parlare mes endavant!)Pendre el te (cha) amb llet (dud) i passar el temps al solet!! xo jo el prenc sense llet k m'agrada mes!

diuen que aixi em tornare mes negra, k estic molt blanca!

3 comentarios:

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

Ohhh1 M'encanta saber alguna cosa més de tu! La teva germana em va explicar una mica la situació..Bé veig ke això del cleenex d'akí a uns dies si si....serà un problem, però tranki pots fer servir alguna fulleta! Et veig molt guapaaa! espero k ens vagis informant! Un bes makarronaaa!

Anónimo dijo...

Heyyy Ximaaaaaahh !! Good to see you are doing fine :-)... though i have no clue about what you write haha !! Time flies, so enjoy the time you still have in that beautyful country... What do I see?? Are that Indian tatoos on your arms? :-D

Cheeeeeers !!

Robert

Anónimo dijo...

Xiki... el otro dia te llame y no contestaste, supongo q dormias pero es q no tengo ni idea de q diferencia horaria tienen alli con España... en fin, espero no haberte molestado...! como tas? fuiste a tu aventura x la India solita ya? te mande un email, cuando puedas dime q dia vienes y si necesitas q te busque... espero q estes bn aunq yo te veo contenta jeje... te quiero muuuuuuuuuuuuuuucho... un besito mi niña!! te echo de menos=(