domingo, 11 de enero de 2009

JA SOM A LA INDIA!!

SAT SHRI AKAL!!! (es pronuncia "sa sigal", i significa HOLA en Punjabi)
ara ja saps com s'escriu eh!! :P


EH! he flipat!! la cosa ha anat aixi, arribar a la India i intentar de no perdrem cap detall del que m'envoltava!!! no desenganxar-me de la camara i cridar, Waaalaa!! xo... us deixare amb l'intriga... i dema us ho acabare d'explicar tot... jijiji... a mes internet va molt lent i tarda molt a pujar els videos a vimeo!!!! aixi que... us posare un parell de fotos per no deixar-vos amb la mel a la boca!!!!




aqui hem anat a SAVER DAKHANA (esmorzar)










to be continued...









13 comentarios:

Anónimo dijo...

Oleeen Oleeen!!

...waiting for the continuing!

Ah, vull veure't amb el sari aviat eeeh!!!! ..i fes callar el xixu!! :P

Vaig a saver dakhana! ;)

PIRÒMANA D'ARGOS dijo...

Hola pallofetaaaa xamuscadaaaa! Com estàs maka? Veig que molt bé eh!

Em tens intrigada amb la història!
M'agrada akesta dona escamarlada que renta la roba al costat de la gallina! Vas estar-hi molta estona mirant-la o és que la gallina es va convertir en un nen?

Ens comunikem!

Guappaaaaaa unnnn ppeeeetttóóóó al mogróóóóó!

Anónimo dijo...

oyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee donde estasssssssssssssssssssssssssss???cuando sigues informando sobre tu viaje q ya hace mucho q no se sabe nada....
te la estas pasando bien???????? va aunque sea responde SIIIIIII...

un besito tqmmmmmmmmmmmmmmmm y t echo de menos nif nif nif

Anónimo dijo...

ehhh!!!! k passssaaaaa gent!!! estic viva!!!!! el que passa es que estem molt enfeinats preparant el casament i no puc estar gaire pel blog!!!

tinc un pilo de fotos interessants i videos!!! haureu de ser pacients i esperar despres del casament que la cosa estara molt mes tranquila i podre fer un bon blog!!!

salutacions de la sukhneet!!! k es porta molt be amb mi i em porta a tot arreu!

molts petons a tots i m'encanta poder llegir els vostres comentaris quan puc anar al ciber!! aixi sento que tambe us tinc ben aprop!

muaaaaaaahhhhh!!!!!



XIMA

Anónimo dijo...

HOLA IMMA, LA IAIA DIU QUE AVUI ÉS DIMECRES, QUE SI VENS A DINAR? HI HA CARN D'OLLA!! MMM.... AMB AQUELLA PILOTA QUE TAN T'AGRADA!! (ET FEM ENVEJA??JEJE)
TOTA LA FAMILIA ENS ALEGREM QUE HAGIS ARRIBAT BÉ A LA INDIA I QUE ENCARA QUE NO SABEM GAIRE DE TU (PERQUÈ NO ESCRIUS GAIRE)ESTEM TRANQUILS.
MOLTS PETONS I CUIDA'T
TIET, MARIA, IAIA, ANNA, CRSTINA I MIQUEL

Pep Masó dijo...

Les gallines indies tb fan "coc coc" o parlen un altre idioma?

Anónimo dijo...

va va va des del montsacopa volem mes noticies!!!!!!!! i moltes i moltes fotos!
SU (maca la jaketa vermella)

_Maria_

Anónimo dijo...

Ei bnes wapa!!! ja k laltre dia em vas veure per la botiga tota emparofollada am akell vestidet i me vas dir k te nanaves a l'india!!
He pensat.......aixi k aki estik!!k estaria mb seguir als teus pasos kap a l'india kom van fer akell parell am Japo..... aixi k..... ja pots estar kurrantu fort am l'india k me vai kedar am mal sabor de boca am l'intriga k me dexaven akell parell!!!

Apa wapa disfruta i fes moltes fotos...jajaj

un petonas!!
Anna.

Anónimo dijo...

mi ninaaaaaaaaa... tqmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anónimo dijo...

Nenaaaaa ja hi ets pel troç! k fortt! volem saber-ho tot! Disfruta molttttt!!! Anaïs

Anónimo dijo...

Hola guapa!! Portes pocs dies fora i ja et trobo a faltar, molt guapes les fotos!! Segur que estas disfrutant a vase de be!!! Un peto molt gros i cuidat molt vale?? Seguim parlant per aquí!!

Isa
Petons

Anónimo dijo...

Piltrafillaaa!!

Et trobo molt a faltar no hi ha dia que pasi sense que em recordi de tu. Disfruta moltíssim que es una experiencia única.

Petonets al culet.

Muaaa -Sònia-

Anónimo dijo...

XIIIIIIIIIIIIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ande coño tas metio loka? tia axo te pinta de ser raaaaaaaaaaroraaaaaaaaaaaaaaaroraaaaaaaaaaaaaro! jo akabo d'arribar d'Anglaterra, k ma tokat kurrar alla, pero no hi ha manera d k m'enviin alla on tas tu! fa por o k? deu molar lo seu eeeeh! Suposo k tas endut paper d vater d sobra, pk amb lo k deu pikar el menjar.........eno igual alla t'aixuga un elefant! jajajajaj suposo k pel meu bon gust a l'hora d fer humor ja saps ki sok, KOKONIMO!